martini

idag har jag varit en slappis, det känns åtminstone så.. men lite religion har jag pluggat i alla fall. slöandet har främst berott på att jag haft rejält ont i min nacke, ner och på ena skuldran (mindre skönt), men nu har jag fått zon insmörjt och just nu känns det okej. hoppas att det inte kommer tillbaka så mycket, förmodar att jag inte blir ett så kul sällskap ikväll i så fall..
   tommy och jag ska iväg på partaj alldeles snart och jag dricker lite martini, det sista i flaskan =( aja, hoppas hur som helst på en bra kväll =) och med tanke på att vi är tre personer som ska dela på tre liter vin så vet jag inte hur det slutar.. har ju hänt förut och då vet man ju hur det har blivit.. ska det här bli första gången jag skämmer ut mig för den ena svärföräldern kanske? hua.. men nej det tror jag inte.. haha
jeje, det blir nog jätte bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback