sådärja

då har jag varit och kikat på frejvägen och det verkade allt bra. träffade lite personal och några av dem som bor där.
vi bestämde två dagar nästa vecka som jag ska gå bredvid för att se hur det känns och sådär. ska bli kul, och jobb verkar det finnas. =)

idag kom tommy hem med en hår-trimmer på lunchen, till min stora fasa så klart.. men, men han hade bestämt sig, så alldeles för en stund sen så åkte allt av (eller ja, det är ju ungefär 1½ cm kvar). anledningen till detta är att han helt enkelt är trött på att ständigt färga det. så om ett par månader så har jag en jätte blond sambo, det kunde man inte tro ;)
inget är som väntans tider, haha

resten av eftermiddagen ska spenderas med plugg (för ovanlighetens skull).

hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback