trevlig överraskning

ja, idag fick jag mina deklarationspapper, vilka jag inte ville öppna först eftersom jag var helt säker på att jag skulle får se ett belopp på en sisådär två-tre tusen kronor att betala tillbaka, men inte då! nej, i stället ska jag få tillbaka hela 89 kronor, jippie! =) okej, 89 kronor är inte mycket, men fasen.. så mycket bättre än att få betala tillbaka en massa i alla fall. anledningen till att jag trodde att jag skulle få betala tillbaka var att jag jämkade och sådär i somras och det blev lite strul, helt enkelt så var jag inställd på att jag betalat för lite i skatt. så ja, det var en väldigt positiv överraskning =)


annars så har jag fixat med tvätten, mailat till diverse studievägledare i örebro och linköping samt varit hos tandläkaren och finjusterat min bettskena.. väldans spännande..
och spännande lär det väl inte bli heller.. planerna är att plugga resten av dagen.. hoppas att jag kan ta mig i kragen och verkligen göra det också..

heeii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback