dagens

playlist: hello saferide, dixie chicks och morrissay .
klädsel: mysisar och linne än så länge. senare åker jeans och t-shirt på.
frisyr: hästsvans
smink: inget alls men lite mascara får det bli innan jobbet.
händelse: jag har börjat leka lite med bilder på datorn, funkar inget vidare kan jag ju tala om.. men, men övning ger färdighet (förhoppningsvis!.. jag har tappat alldeles för mycket kunskap sen min tid i mediakorridoren..).
planer: jobba 15.15-21.45.
vill ha: jag har inte kommit på någonting alls än, märkligt..
saknad: som näst intill jämt, de på "andra sidan".. so far away.
tråkigaste: ingen att prata med. =/
finaste: älsklingen, de få sekunder jag såg honom i morse.
köp: förhoppningsvis ingenting.
mat & dryck: än så länge har jag fått i mig lite yoggi och så självklart min morgonkopp kaffe. senare, till lunch, så slänger jag nog ihop en korvsallad eller nåt. någon middag blir det nog inte, nej..
sjuka/krämpa: mina axlar och skuldror som inte tycker om att jag sitter vid datorn (vad det verkar som).
kärlek: tommydarlingen. <3
mående/tanke/humör: ganska pigg och de flesta tankarna är positiva, så ja, jag är en glad prick idag. sicken tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback