dessa dagar

hmm.. har varit helt seg hela morgonen, men jag la mig igen för att vila ca 45 minuter nyss och det verkar ha gjort susen, känner mig åtminstone lite piggare och kan tänka klarare.. tidigare så snurrade det mest kring massa konstigheter i huvudet, ingenting klart överhuvudtaget =/

så, nu ska jag ordna med lunchen tills tommy kommer hem.. det blir ugnstekt (lätt)falukorv med fullkornsmakaroner och rårivna morötter. ingen hit enligt mig, falukorv alltså, men ja det ska rensas så mycket som möjligt ur frysen innan flytten så vi slipper göra oss av med för mycket. det kan ju i och för sig vara bra att verkligen käka upp det man har köpt och lagt dit där också?!
yeah..

..och så får lite "uppåt" musik sättas på också, men vad? erasure har funkat ett tag nu, så det får nog bli dem. =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Igår var jag och två kompisar och såg Morrissey i Karlstad.
40 grader varmt i lokalen, säkert och hett, svett och en fantastiskt rolig Moz som babblade på mellan låtarna som var häftigt bombastiska...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,868321,00.html

2006-08-08 @ 22:30:28
Postat av: emma

åh, så kul! =)

2006-08-10 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback