fin onsdagsmorgon

pigg och glad. =)
ska om en stund traska iväg till skolan och träffa "kompetensgruppen", den grupp som jag ska arbeta med under den här terminen. jag tror att jag har hamnat i en bra grupp, det känns som att vi kan komma att komplettera varandra bra, så det är skönt.

för övrigt så känns saker och ting ganska bra, vi småpysslar lite här hemma, men gör inget större förrän vi har fått renoverat.. dessutom försöker jag planera någon typ av inflyttningsfest och det går ju sisådär.. men ja, det ger sig nog med tiden skulle jag tro.

nu ska jag försöka få i mig en macka eller två innan det är dags för planering av grupparbetet.

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

hihi japp! Jag såg dom på Kirunafestivalen något år! Grymt. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback