förlovning och dåligt med bloggande

att skriva i bloggen är, på gott och ont, inte något som står högt på "listan" i dessa dagar, tråkigt men sant. jag vill skriva. hur som helst så är jag numera en förlovad och lycklig människa, innan var jag "bara" lycklig. =) känns alldeles jätte bra! ^^

förl.
älsk.


utbildningen har tagit ganska god fart, ingen rast och ingen ro här inte, men det är nog lika så bra (eller?), aja det känns bra i alla fall! någon större delaktighet på nollningen, eller introduktionen som det numera heter, har det inte varit.. förra veckan berodde det främst på pengabrist, den kommande veckan får jag se om jag är med på något, det är ju faktiskt en hel del roligheter som hittas på. =)

annars är jag mest frustrerad över vår hyresvärd, varför är det ingen mening att gå in på just nu.. men ja, de kommer hit i morgon (igen!) för att göra en besiktning (till!). jeje, vi får väl se vad som händer och sker efter den..

dagarna som gått har spenderats en del med lovisa och josefina, lovisa som jag saknat en hel del när jag bott på andra sidan landet.. och ja, det har varit toppen hur som helst! =)

nu ska jag snart lägga mig, behöver sooova.

snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback