idag

trött, trött, trött det är dagens ord, utan tvekan. det är nog inte bara jag utan också större delen av skaran på jobbet som använder det ordet för att beskriva dagen idag.
jag har en anledning, jag sov inget vidare inatt av olika orsaker.. tre timmar är inte tillräckligt för mig.. det kommer det nog aldrig att vara.
..så jag la mig för att vila "en stund" förrut, det blev lite mer än så.. två timmar rättare sagt och jag är fortfarande helt seg och trött, uschi.. men, men.. jag kan sova ut ordentligt i morgon, börjar inte förrän 15.15.

nu då? mys med älsklingen tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Va jobbigt! Vet hur det är, man blir helt seg i huvudet och allt känns konstigt. Illamående konstant, sömn är verkligen viktigt!

Svar från min blogg: Aaa.. fast det handlar inte om det, min dog verkligen, haha. Jag har de som bara slutat blomma också, förstår att dom inte är döda.. men den gula för ett halvår sedan den blev totalt gul och började ruttna.. så den var inte i vila ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback