samtal från hyresvärden

ombesiktningen av lägenheten som skulle vara idag vid tio blev inte av, det behövdes helt enkelt inte. och bra det anser jag, det betyder åtminstone att min hyresvärd inte är så slarviga och knepiga som jag innan trodde.
nu är det hur som helst bestämt vad som kommer att ordnas med lägenheten i nuläget, och i köket blir det nya tapeter, ny färg på en vägg och fönstret samt i taket, dessutom även nylackering av luckorna, så det är toppen! dessutom så bestämde de efter mycket om och men att tapetsera om i vardagsrummet, jag hade gärna sett att de gjort om i sovrummet också, det ser nämligen nästan lika dåligt ut där, men ja, jag är nöjd över att de fixar så här pass mycket i alla fall. så inom en månad borde det vara ordnat och klart, jag hoppas i alla fall på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback