snart slut.

sommaren, precis som all annan tid, har verkligen rusat iväg. när jag, för en stund sedan, stod i balkongdörren och kände en kall vindpust, i stället för en varm som man känt de allra flesta dagar den här sommaren, så tänkte jag att snart är också den här sommaren slut och hösten är här.
..hösten som för övrigt betyder ännu en nystart för mig och också för tommy så klart, det ska bli kul, så jävla kul! och jag hoppas att vi kommer att trivas =) men jag känner att jag nog kommer att trivas bara av vetskapen att jag har en helt annan närhet till saker där uppe, till skillnad från här. nu blir det ju dessvärre så att det är tommy som dras iväg från allt han har här, sina vänner och sin familj, men jag tror att han är lycklig, annars skulle han nog inte göra det här, och bara det känns ju fantastiskt bra. =)

28735-8

dagarna rusar som sagt och snart är helgen här, lördagen ska för övrigt spenderas i hunnebo där jessica och rolle ska gifta sig, superkul! =) söndagen är ännu oplanerad, men vissa planer finns ju.. men sen om det blir något av det får tiden utvisa. =)
..ja och sedan är det sista arbetsveckan, redan, det är inte klokt! och jag har varit där hela sommaren och verkligen stormtrivts, bra det i och för sig, men trist att behöva lämna dem.. och jag har fått känslan av att de flesta som jag jobbat med gärna sett mig stanna kvar, några utav dem har sagt till mig att det är tråkigt att jag ska flytta och det känns ju bra på så vis att jag vet att de uppskattar mig, det är verkligen jätte skönt att veta! men ja, nu är det som det är.. på både gott och ont. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback