halsjävel!

ja men vafan, jag är less på det här nu! slem, hostattacker o skit..
okej, det finns alltid de som har det värre, det kan man ju alltid köra med. men just nu vill jag bara bli frisk.. det känns självklart.

ska alldeles strax traska iväg till skolan. det är is ute så jag lär väl slå ihjäl mig eller nåt på väg dit, men ja..
om jag överlever vägen till skolan, och sen också de tre timmarna som föreläsningen håller på, så tänkte jag ta en tur på stan och se om jag hittar lite grejer..

kul inlägg, not.. jag vill vara på G!

---------------

uppdatering, 13.07

jag överlevde.
men någon runda på stan blev det inte, mer än i 15 minuter, sen var jag helt slut på grund av alla människor! ska se om det är lite lugnare om ett tag, eller om jag tar det imorgon.
julhysteriska människor är inget jag frivilligt väljer att tampas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback