rösten är nästan helt borta

..jag som trodde jag var på bättringsvägen.
okej, febern som infann sig i fredags infann sig bara just då, jätte skönt! men sen dess har jag haft så jäkla ont i halsen, kan inte minnas att jag någonsin haft så ont, fruktansvärt! halsontet försvann till viss del framåt förmiddagen idag, men har nu kommit tillbaka.. vafan, jag som trodde jag skulle slippa skiten nu. rösten var i princip borta i morse, men kom så sakterliga tillbaka under dagen, men nu har den börjat försvinna igen.. vad är det för fel? jag blir dessutom helt slut av att anstränga mig det minsta.. faen, jag har inte tid att vara sjuk, jag behöver lägga ner tid på skolan.. på att gå på föreläsningar och sånt viktigt!

när jag inte vågra hosta, för att det gör så jävla ont (och för att det känns som att jag ska spy) så måste det vara nåt som är knas, väl?

som det känns nu så kommer jag inte orka gå till skolan i morgon och vara där hela dagen.. nej, jag borde vara hemma. jag kanske kan få skrivet svaren på instuderingsfrågorna i alla fall..


Kommentarer
Postat av: tilda

oh, va fint du har gjort på sidan ^^,

Postat av: emma

åh, taack =)

2006-12-18 @ 12:19:37
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback