ny soffa =)

idag är jag glad, glad för många saker. =)
faktum är att jag är glad väldigt ofta numera, det är väldans bra!

japp, ny soffa inhandlades idag, billig och definitivt snyggare än den vi hade tidigare, ett lyft för lägenheten och mysstandarden. =)
annars ikväll har det påbörjats ett parti monopol, eftersom min kära sambo börjat efterlikna min taktik så håller vi oss mer gämna vilket resulterar i att ingen av oss, efter ca två timmars spel, ännu inte blivit bankrutt.
- ja, jag har en väääldigt bra strategi ;)

för övrigt så pluggas det för fullt, eller åtminstone så är det vad som borde göras. kan erkänna att det inte alls har pluggats ens hälften så mycket av vad som bordes. men det fixas imorgon, då ska jag skriva de två uppgifter som ska vara klara på tisdag, så ja, jag ligger ju inte efter men lite på latsidan har jag däremot legat.

till sist så vill jag tala om hur mycket mina vänner, min familj och min tommy betyder för mig; en hel massa mycket! <3

Kommentarer
Postat av: sambon

weee! inte helt fel med ny soffa ;D
älskar dig massa massa! ^^
pusspuss

2006-02-06 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback