torsdag

vilken fantasifull rubrik.
however..
idag har jag verkligen inte åstadkommit vad jag velat, faktum är att jag blir så besviken på mig själv. jag har all tid i världen, ingenting särskilt att göra, och ändå så gör jag inte vad jag borde - plugga. åtminstone inte i den utsträckning jag hade önskat. men lite har det ändå blivit och jag har ändå flera dagar på mig att genomföra det arbete som jag så gärna vill att jag ska få mig själv att skriva ner. men det ordnar sig, jag gör ju de allra bästa arbeten i sista sekund, oftast..

så, vad har jag gjort idag?
suttit vid datorn (så klart =/), diskat, grejat, läst, gått promenad, duschat, legat på vetekudden för att försöka slappna av i mina stackars käk-muskler (med ett sisådär resultat)

vid lunch kom Linda förbi en sväng vilket gjorde förhöjde kvalitén på den här dagen lite grann =)

och ikväll, efter att älsklingen kommit hem från jobbet, så har vi käkat och ganska nyss grejat med akvarierna, vilket är kul =) så dagen har i det stora hela varit bra om jag bortser från att jag inte har pluggat så mycket som jag borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback