huvudvärk

som fan också!
..och inte tycks det gå över.
gick upp med älsklingen vid sju i morse och gick ut med jettisen på promenad, tänkte att det kunde hjälpa, men inte. jag mådde nästan värre när jag kom in igen.. =/
och förresten, fasen va fort det blir varmt på morgonen! igår var jag ute och gick långpromenad vid 06 och då var det relativt svalt och skönt, men idag, när jag gick en timma senare, så var det redan riktigt varmt ute.. den där solen alltså..! och jag måste säga att det är skillnad här, på den här sidan sverige.. en jädrans skillnad känns det som, åtminstone på sättet som solen tar. jag blir solbränd efter 5-10 minuter, det är sjukt! hemma tar det åtminstone lite längre tid.. nog för att jag har lätt för att bli röd och sådär, men det är inte alls samma sak här som på östkusten. hudcancer here I come.. typ
aja, hur som helst så la jag mig i någon timma för att se om det kunde hjälpa.. tjugo över nio ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba kvällen.. och ja visst, så klart jag kan.. mår nog bättre då tänkte jag.. och det hoppas jag fortfarande. i och för sig så har varken kaffe eller frulle hjälpt än så länge, så ja, jag får allt se hur det går med den här huvudvärken.. i värsta fall så får jag stå ut de där fem timmarna jag ska jobba ikväll.. och tror nog att det ska gå bra.
upphovet till värken vet jag sisådär mycket om, men det kan vara för att jag slavat med bettskenan, men det känns inte riktigt som det i käkarna.. om inte annat så är det kanske för några tankar och annat som cirklar omkring och trycker på i huvudet.. jag vet inte riktigt.

annars så är det mest jobb faktiskt, men jag trivs och tycker att det är skönt att ha något att göra, så det är allt bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback