mandy moore - only hope

well, fredag.. IGEN! det finns ingen hejd.. och jag vet, jag har sagt det många gånger, men tiden rusar verkligen iväg! just nu känns det i och för sig bara bra, för jag längtar till det nya som kommer. =)
apropå det så mailade jag VHS häromdagen eftersom jag, efter att ha kollat på statistiken över lägsta antagningspoäng i urval 1, och sett att den som kommit in på mitt förstahandsval och haft lägst poäng haft 0,7 på högskoleprovet. jag började fundera kring det här och tänkte att jag mailar och frågar om det finns någon logisk förklaring till att jag inte kommit in trots att jag har 0,9 på högskoleprovet.
igår fick jag ett mail där de säger att min ansökan har korrigerats och att jag blivit upprättad till det första urvalet inför höstterminen 2006. samt att de skickar mig ett nytt antagningsbesked.
jag förmodar att det betyder att jag faktiskt blivit antagen till mitt förstahandsval som var beteendevetenskapliga programmet, social omsorg. jag har ännu inte fått något nytt besked och får vänta med att vara allt för säker tills på måndag då jag borde få beskedet. spännande tider! ..för det här gör att jag självklart kommer att hoppa på det programmet =) (pedagogik som jag vill läsa är ju ett utan huvudämnena där).

idag har jag varit ledig.. det är tråkigt, främst för att tommy jobbar som en tok. men idag slutar han i alla fall lite tidigare. ^^
jag har inte gjort något särskilt alls känns det som, bara grejat lite smått och varit ute på promenad. men jag känner mig krasslig så det är nog lika så bra att jag tar det ganska lugnt.

...baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback