tropisk natt

tjo så skoj! aja, det blir att ha fläkten på för fullt inatt.
har jobbat ikväll, som jag nämnde tidigare att jag skulle göra, och herrejösses så jävla varmt det har varit! det finns ingen hejd, det är verkligen så! när jag gick de 15 minuterarna till jobbet så trodde jag att jag skulle börja koka.. och när jag väl kom till jobbet så blev det nästan värre.. det var 30 grader inomhus och 33 i skuggan klockan fyra, det är aningens för mycket för mig.. för mycket är väl att ta i eftersom jag fortfarande lever, men det är faen inte skönt att jobba när det är så här varmt!
jag hoppas på att det ska bli svalare under helgen, som det är sagt, det behövs.. och gärna lite regn också för växternas skull..

jaha.. och älsklingen har inte kommit hem än.. de är fortfarande kvar och packar.. fy fasen vad folk super.. jag hade ingen aning om att det var så "illa" faktiskt..
aja, hoppas han kan gå hem snart så han får mysa och sova med mig lite =)

..jag ska i alla fall krypa ner i sängen nu för att orka gå upp vid halv sex och gå på promenad och sådär.
nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback