uns av avsky

ja, jag måste faktiskt säga att jag avskyr den värmen som har varit en stor del av den här sommaren. okej, att det är varmt och skönt det är en sak, men när det är för varmt (över 25) och luften liksom står stilla, då är det för mycket för mig! samt det faktum att jag inte kan sova på nätterna gör inte saken bättre. jag skulle tro att jag sovit sammanlagt fyra timmar inatt och det är alldeles för lite för en emma som jag. framför allt när jag vet att det inte finns mycket tid för annan vila idag eftersom jag har tvättid mellan 8 och 12 och börjar jobba vid halv tre. dessutom slutar jag vid nio och går på igen vid sju i morgon bitti, och söndagen är den samma (7-16). däremellan vill folk att jag ska parta lite, men ja, jag får nog se hur det blir med det. men, men jag klarar mig nog igenom den här helgen hur som helst, trots att jag är rätt säker på att sömnbrist kommer vara en stor del av den, men som "tur är" så är jag ledig i två dagar sen.

gick upp vid 06 i morse i alla fall och traskade ut på en långpromenad, tänkte att det var lika bra att passa på innan det blir alldeles för varmt, precis som så många andra mornar den här sommaren. och skönt var det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback