en touch av frustration

..mm och inte fan är det konstigt!
så här var det: jag och tommy hade inte fixat våra slutbetyg till det datum då ansökningarna till högskolan skulle vara inne så i och med det så var vi tvungna att skicka in kompletteringar till VHS senast den 15 juni. så den 9:e juni så var vi på vår avslutning på komvux och fick våra slutbetyg, dagen efter så skickade jag iväg våra betyg i ett och samma kuvert eftersom jag tyckte det verkade väldigt onödigt att skicka dem i skilda kuvert när de ändå skulle till samma ställe. och ja, i och med det här så trodde vi att vi hade vårat på det torra, med kompletteringar och så i alla fall.. men det visade sig igår att så inte var fallet. nej, de skickar både mig och tommy papper på att vi är obehöriga till samtliga program som vi har sökt, det vill säga att vi inte ens har slutbetyg. ÅH SÅ FRUSTRERANDE! så nu måste vi få in betygen fort som fasen.. bara för att någon, troligtvis posten, men kanske även VHS har slarvat bort våra papper.. och jag skulle inte bli förvånad om de gjort det avsiktligt bara för att vi skickade våra betyg i samma kuvert, att de i och med det tyckte att det var ogiltigt.. vad vet jag?!
..och inte är det lite svårt är det att få tag på dem heller, de har telefontid mellan 09-12 och inte har vi fått tag på dem än och vi har ringt konstant sedan nio. FAN om det här skulle skita sig bara på grund av något strul någonstans!

blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback