I guess

(bara en parantes)
..ibland ifrågasätter jag saker, egentligen inte bara ibland utan ständigt. jag är sådan. jag vill veta, veta och veta allt, helst varje liten tanke kring någonting. mycket ofta tror jag att det är en last, någonting som får mig att verka knepig, men ibland är det tvärtom, efter mycket om och men så kan jag till och med få sagt till mig att jag är intelligent. jag vet inte, jag vet ingenting..


så fort jag är ledig, så som jag är idag, så försöker jag (om tommy inte är hemma) att verkligen slappna av och sova och så, precis så mycket jag bara kan. och jag borde göra det med gott samvete men det gör jag inte. utan näst intill hela tiden så tänker jag på vad jag skulle kunna göra och på vad jag borde göra.. det är ganska påfrestande, det vet jag. men grejar jag hela tiden så mår jag ju inte bra heller.. i slutändan. jag är så medveten om att jag måste slappna av och ta det lugnt ibland eftersom att jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt av all stress, men när jag verkligen gör det så får jag inget annat ut av det än skuldkänslor. alltid.

snart kommer älsklingen hem, då ska vi käka och sen, lite senare när det är svalare ute, så tänkte jag att vi, åtminstone jag o jetta, ska gå en långpromenad.. ska bli skönt att röra på fläsket lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback