jahapp..

ja, jag tycks inte få arslet ut vagnen och skriva någonting om den sista veckan "hemma" i bettna, så jag får ta en snabbgenomgång igen (förhoppningsvis lite kortare än sist).

tommy kom och förgyllde vardagen lite extra, sedan följde dagar med grejande inför jennys student, det var blommor och annat som skulle inhandlas, det skulle ordnas med björkar och smörgåstårtor..
sedan på lördagen var det dags, och redan på fredagen hade vi grejat med mycket ute i nya garaget som fick vara festplats denna studenthelg. men ja, på lördagen ordnade vi med det sista, som ballonguppblåsning som jag så snällt tog på mig, vilket ledde till träningsvärk nästa dag (haha så otränad man kan vara). hur som helst så blev ballongerna och annat smått och gott pyntmaterial och garaget blev riktigt snyggt.. det tror jag att vi alla var överens om ;)
så, klockan halv två på lördagen så var det dags för studenterna att springa ut! jenny blev överöst med blommor och grejer och jag tror hon var lycklig som bara den där med familj och vänner omkring sig =)
väl hemma så blev det så klart fler gäster än vi hade räknat med, så det blev omplacering och grejande ett tag innan vi kunde sätta oss att äta. god mat och massor av vin gjorde mig onyktrare än vad jag hade trott (velat), lättpåverkad som bara den är jag.. hua! men kul hade jag, och alla vi andra också vad det verkade som!
senare begav vi oss med oldsmobilen in till flen för att gå på studentfesten på amazon, en lyckad fortsättning även där, kul att träffa massa gamla bekanta =)
...söndagen blev seg, mer än så behöver jag nog inte säga..
de dagar som återstod till onsdagen, då tommy och jag skulle hem igen, bestod mest av mys med familjen, firande av kära bror och trädgårdsarbete o annat skoj ;) dessutom åkte jag och jenny till maria en sväng och fikade med de fina stjärnora, kul som alltid! =)

de dagarna vi har varit hemma nu har varit relativt lugna.. i fredags så slutade vi komvux med ganska rejält höjda betyg, så det var ju inte fel.. =)
igår jobbade jag och har nu fått 2 veckor till den här sommaren så nu blir det jobb varje vecka fram till den 13/8.. money, money, money!

nu vankas det frulle, så jag ska ta och avsluta här..
vi ska hur som helst till göteborg ett par dagar nu, ska bli göööör skooooj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback