lite om dagarna som gått

well.. dagarna i göteborg var allt bra fina! =) bortser man från den olidliga värmen så var det alldeles superbt, med besök på universeum och liseberg bland annat. där emellan så var vi hos tommys syster ida med familj, jätte kul! dessutuom shoppades det lite grann.. så klart..! ida visade oss chilli, en affär liknande duka, med prylar högt och lågt.. och billigt! alltså, om man jämför med t.ex. duka.. åh, jag blev kär! tommy och ida fann det roande när jag gick runt och "åhade" mig för varje ny fin grej jag gärna köpt med mig, vilket var 90% av allt som fanns där inne.. =)
ja, jag vet inte vad som mer ska sägas.. att gå in på detaljer känns onödigt. det var hur som helst tre dagar som vi gjort oss förtjänt av, vi kallade det minisemester innan allt jobb HELA sommaren.

mys, mys, mys var det! ^^

idag och igår har ingenting särskilt hänt.. tommy har börjat jobba "ordentligt" och jag börjar i morgon, sen är det jobb för hela slanten.. bra för plånboken i och för sig =)
annars rullar saker och ting på.. vi har sagt upp lägenheten och jag skrev på kontraktet för den nya häromdagen.
och i morgon får vi hit en tax, vi ska ha henne på prov i sommar och se om det funkar med tommys astma och sådär, ska bli spännande =) mest för tommys del dock, jag är ju van sedan tidigare.

nej, nu ska jag fortsätta att göra ingenting särskilt.. hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback