måndag

ja, idag är det måndag.. hittills har det varit segt och jag skulle tro att det kommer fortsätta i den andan resten av kvällen. men en promenad ska det nog allt kunna bli.. skönt!
segt har det varit av flera anledningar, främst för att jag varit (och är) trött efter jobb och alldeles för lite sömn. skulle varit ledig i två dagar, alltså i morgon också, men de ringde nyss från jobbet och frågade om jag kunde ta kvällen i morgon och jag kan inte säga nej.. så det blir så.. men kosing är ju sällan annat än bra =)

tommy och jag ska åka till köpcentrumet i morgon är det tänkt, får åka ganska tidigt skulle jag tro, eftersom jag börjar fyra..

aja, har inget vettigt att skriva känns det som.. tror jag går ut en sväng med jetta i stället för att sitta här och uggla..

adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback