snabbgenomgång.

..tiden verkligen rusar iväg, ja ni vet, ni har sett mig nämna det ett antal gånger förut, men det är ju faktiskt så.
tänk, jag har varit här "hemma" hos familjen i åtta dagar redan, åtta dagar! det är inte klokt.. eller jo, det är ju precis så det är, men för tusan.. vart tar tiden vägen!
visst, jag har väl hunnit med ett och annat, så dagarna har ju gått och varit alldeles jätte bra, till största delen i alla fall.

i torsdags, för en vecka sen, så minns jag knappt vad jag pysslade mig.. troligen inget särskilt. vet bara att jag inte ställde klockan den morgonen och sov och sov.. säkert till tio ;)
jooo, jag var ju och kikade på lägenheter i eskilstuna då (hur kunde jag glömma det?). kikade på två stycken varav den ena gick bort på en gång och den andra har jag bestämt mig för att ta. det får bli som det blir, får vi lägenheten så slipper vi i alla fall fundera mer på det där, och skulle det vara så att vi inte trivs så kan vi alltid flytta. jag väntar faktiskt på att graflunds ska ringa tillbaka till mig och säga hur det blir, men den där tösen som har hand om det tycks vara väldigt upptagen.

i fredags så begav jag mig tillsammans med jenny och maria in till nyköping där det uträttades både det ena och det andra, samt att det shoppades en del.. så klart. när vi kom hem så var det bara pang på nästa grej, alla tjejerna kom hit och vi ordnade med sallad och hade lite spakväll, alldeles jätte mysigt hur som helst! =)

och på lördagen var det dags, då begav jag mig till flen för att möta upp josefina och åka till stockholm, där lovisa redan befann sig, för nu var det grönan och senare eskobargig som gällde! på grönan så åktes det lite karuseller och sånt, samt att jag beträdde spökhuset för första gången i mitt liv. detta för att jag blev bjuden, annars hade jag nog inte gått in där frivilligt och framför allt inte betalat för det, haha! men ja, väl där inne så var jag självklart räddare än någonsin, och vafan, konstigt? haha nej! shit alltså.. det var en upplevelse..! en eloge till jossan och lovisa som stod ut med mig där inne
och ja, vid halv nio snåret på kvällen så var det dags att bege sig till tyrol. där träffade vi några andra eskobar-geekar och bekantade oss lite. och så var det då dags och hur fantastiskt och underbart det var behöver jag nog inte gå in på.. de som känner mig vet nog att jag uppskattade kvällen till tusen! =)
superb dag helt enkelt!

söndagen var seg, eller ja, jag var seg.. anna var här och förgyllde dagen lite. hon och jenny testade frisyr och smink inför balen.

i måndags minns jag inte vad jag gjorde.. men skulle tro att jag pluggade en del..

tisdagen bestod mestadels av plugg, plugg och plugg.

och igår, onsdag, så var det plugg och bal som stod på schemat, inte bal för min del dock. men jag var där för att fotografera, och attans så fina alla var! men min personliga favorit var nog ändå jenny, när det kommer till klänningen, alldeles bedårande vacker är den! men jag var allt lite avundsjuk på alla fina flickor och pojkar som fick gå runt där och glänsa lite extra för en kväll. =) träffade även på marie en kortis, som uppmärksammade mig på att hon minsann brukar läsa min blogg, jahapp och jag som inte trodde att någon brukar läsa mina inlägg här.. men tji fick jag. =) trevligt hur som helst!
och igår gjorde jag även klart min sista uppgift på komvux (hoppas jag på i alla fall), så underbart det kändes när jag hade skickat iväg den! lättnaden var enorm och jag sov som en stock inatt.. =)

sådär.. det var en resumé av veckan som gått.. inga otroliga känslobeskrivningar och sådär, men det är lite svårt att komma med så här i efterhand.
men bra har jag det, även om mycket oro svävar omkring i kroppen om både det ena och det andra.. 
om några timmar kommer tommy fram efter sina sex timmar på tåget. ska bli underbart att träffa honom igen, lite har jag allt saknat honom.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback