första natten

   jepp, första natten avklarad med min nya sängkamrat, bettskenan. funkade faktiskt helt okej, lyckades somna åtminstone, om än lite senare än vanligt. den tycks roa tommy också, i alla fall så skrattade han åt den, eller åt mig för att jag inte kan prata så bra med den.. har lite problem med s-ljuden.. men, men det är väl sånt man får ta! =) nu hoppas jag på att den ska hjälpa bara..

   i morse var jag på vårdcentralen.. ringde dem nämligen igår eftersom jag tyckte att det var lite märkligt (men heller inte särskilt oväntat) att de inte hade hört av sig angående mina provsvar. hur som helst så ringde jag och de hade så klart provsvaren och de såg bra ut. men, MEN det ena blodprovet jag hade gjort hade det blivit något knas med så det behövdes göras om. DUMT att inte ringa och säga det till mig då! suckelisuck..
   hur som helst så skulle jag dit i morse för att göra om provet och det gick finemang, förhoppningsvis i alla fall.. får se på tisdag när jag ska träffa läkaren igen.

   nehepp, nu ska jag ta och diska.. sen plugga religion.. wee så spännande, men roligare än så blir det nog inte idag..

hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback