förundrad

åter igen är det tidsaspekten jag är förundrad över.
det är en vecka sen jag skrev sist och jag förstår inte vart all tid tar vägen.
hur som helst så ska jag försöka sluta fundera över det nu och helt enkelt inse att det går så här fort och försöka göra så mycket som möjligt av den tid som finns..

idag var det ett tandläkarbesök som stod på schemat. mitt återbesök för att bestämma om jag ska lägga ut 2800 kr på en bettskena som förhoppningsvis hjälper mig med min huvudvärk och värken i käkarna. jag hade redan innan bestämt mig för att jag måste ge det ett försök, jag klarar inte av att ha den här värken längre, trots att det nästan har blivit en vana efter närmare 3 månaders konstant huvudvärk. jag tar chansen och hoppas helt enkelt, men samtidigt är jag fullt medveten om att det inte bara är i mitt bett felet ligger, utan att allt hänger samman och bildar tillsammans allt det som jag ständigt dras med. men det här är en sak och en god början till att till slut komma till ett läge där jag känner att jag kan må bra igen, åtminstone bättre än nu.

för övrigt så var det här tandläkarbesöket nog det bästa jag varit på under min livstid. för just idag när jag var där så var det ett par killar och installerade en massagestol och eftersom min tandläkare är medveten om mina problem och sådär så var han jätte snäll och sa att jag fick prova den, och han bjöd på det! helt fantastiskt var det! en sådan stol/fåtölj borde alla människor ha. jag har aldrig fått en riktig helkroppsmassage, men jag kan tänka mig att det känns precis så som det kändes i den där stolen, helt underbart vart det! den kom åt på alla ställen och ja.. ja, ni förstår nog.. =)
men jag förmodar att en sån där pryl kostar några kosingar så att ha en sån i sovrummet i framtiden kan ju jag drömma om.. men, men tack tandis =)

nej ni, nu ska jag fortsätta skriva lite på min psykologiuppsats innan lost börjar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback