kortis

o'boy, vilket vackert väder! jajamen, men här inne sitter jag.. i en skrubb/garderobsyta/kalla det vad man vill.. och måste skriva, skriva som bara den! men, men jag ser fram emot slutet, om en sisådär 13 dagar då jag i stället för att sitta här, är på väg "hemåt" till familjen och vännera! det är det som gör att jag håller på.. det och att jag vet att det höjer mitt medel så klart. men ja, än är det en bra bit kvar och mitt bloggande (som egentligen aldrig sett så mycket ut för världen) kommer så klart att bli lidande. men så äre folks =)

snart blir det lunch, sen plugg och lite senare så ska jag iväg till enhetschefen på LSS o skriva på lite papper. och sen då? plugg så klart. jag har sagt det förut och jag säger det igen: det finns INGEN hejd på pluggeriet nu.

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback