besök från göteborg

det blev lite shopping igår, inte julklappsshopping dock. utan det blev lite grejer till oss själva istället, bland annat en ny mobil till mig, som det följde med en mp3-spelare till, som älsklingen fick, suveränt! =) men vi kikade på en del klappar i alla fall. får se vad det blir till slut.

igår kväll kom lovisa och josefina, det plattades hår och spelades kort. och jag och älsklingen spöade dem ganska rejält hehe

..och idag då? ja, jag borde verkligen sätta igång och skriva på hemtentan och det ska jag göra också! men först blir det besök. tommys kusin, som har varit i västerås i helgen, kommer förbi en sväng innan det är dags för henne att åka hem till göterborg, kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback