någon idé?

funderar på innebörden av den här bloggen, egentligen. vem betyder den någonting för? inte mig, inte särskilt mycket i alla fall, det kan inte ens vara en tillflyktsort längre, det är inte den typen av tillflyktsort jag behöver. nej, den har bara blivit till något att skriva av sig på. kanske är det tillräckligt? men är det någon som läser? är det ens det viktiga?
funderingar som sagt.

helgen spenderades i bettna, hos familjen.
vi åkte redan på torsdagskvällen. på fredagen och lördagen så krattade vi en hel del, det var den största anledningen till att vi åkte faktiskt, mamma ville gärna ha hjälp med det, och inte mig emot. skönt var det hur som helst, mys att vara ute så mycket! =)

annars är det mest plugg faktiskt, känns som att det är det som tar upp mitt liv och det är väl så det ska vara, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback