noll energi

jag har ingen energi, överhuvudtaget.
lusten och orken den bara försvann. den fanns ju, till viss del, i förmiddags..
jag fryser, trots raggsockor och myskläder..burr!
..och apropå burr så borde jag läsa just boken som är skriven av en viss "Burr". jävligt lätt när jag för det första, som sagt, har noll energi och för det andra så är den på engelska (vilket brukar vara sisådär krångligt annars så då kan jag tänka mig hur det är just  nu, idag). jag vill inte ens försöka, mina ögon är tunga och jag känner mig totalt nollställd inför allt. varför?
och jag MÅSTE ha tre frågor från "burr-boken" till imorgon, skoj.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Usch ja, det är så jobbigt när man verkligen inte orkar! Det värsta är att jag snart måste börja på en ny bok.. och den som var innan den här har jag inte ens läst färdigt heller! Shit.. så sjukt stressigt och så blir man sjuk precis när man verkligen inte har tid :S Fast det har man väl egentligen aldrig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback