vad att göra?

mycket om massor, massor om mycket. så äre..
jag har egentligen ingenting särskilt att skriva. jag är i ett tillstånd, eller en period, för tillfället där jag har svårt att sätta ord på saker, framför allt "rätt" ord för att kunna förklara något för andra. vad det nu är som behöver förklaras.. jag vet ju knappt det.
hur som helst så är det mycket att göra, mycket med skolan, mycket med annat. det är kul med skolan, men jag dras mellan att tycka (och tänka) att det kanske är alldeles för "flummigt" och okontrollerat till att tycka att just det är bra. dubbelt.

aja, vad ska jag göra av kvällen?
jag, mitt smartskaft, la mig på soffan (pga magont (ovanligt)) vid halv fem.. och somnade, så klart! så det ska bli intressant att se hur dags jag kommer att somna ikväll/inatt. konstigt nog så känner jag mig lite trött just nu, men det är säkert övergående, men förhoppningsvis inte.

men ja.. jag ska nog pussa på min älskling nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback