apropå fattig student..

ja, inte fasen blir jag (vi) rikare den kommande månaden när jag precis kikat iväg en beställning på adlibris för 1350 kr. att det ska vara så dyrt att plugga?!! och att tillägga är det faktum att böckerna bara är till en 5 poängskurs, det känns ju väldigt nödvändigt! men, men.. så äre. förhoppningsvis så får jag användning för dem framöver.
..och anledningen till att jag inte köpt begagnat är helt enkelt för att jag inte hittat så många av böckerna till ett tillräckligt bra pris, så då lägger jag hellre lite mer pengar på att få fräscha böcker istället.

det är förresten väldigt trist väder här idag, och vad jag har förstått så ska det vara sånt här skitväder resten av helgen.. helt grått och trist! det om något får ju verkligen inte igång plugghjärnan, vilket vore väldans bra eftersom jag fick min första hemtenta igår, som ska in på fredag..
men det blir nog bra det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback