plugg och grönt te

igår var det föreläsning.
idag är det plugg, baserat på föreläsningen från gårdagen och boken som den handlade om. en bok som faktiskt känns helt okej, om jag jämför med tidigare kurslitteratur vi har haft. hur som helst så spelar det ingen roll, vad det verkar, hur bra kurslitteraturen är.. för jag har ingen större motivation i alla fall. men jag hoppas på att få ur mig den där a4:an text innan dagen är slut ändå, så att jag kommer någorlunda förberedd till seminariet imorgon. 
..det brukar nästan alltid lösa sig.

så nu tänkte jag fixa lite mumsigt grönt te och se till att få lite mer läst.. och kanske även något skrivet.
..dessutom ska jag ta ut brödet som jag gav mig på att baka förut. hoppas att det är lika gott som sist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback