söndag och förkylning

ja, nu har jag varit sjuk i 1½ vecka (i diverse olika stadier) och jag börjar bli less på det, så klart! men känslan säger mig att det nog kommer sitta i åtminstone några dagar till, toppen.. verkligen..
hur som helst så blev det en mysdag med älsklingen igår =) vi köpte god mat som vi lagade tillsammans och det blev riktigt gott, trerätters var det till och med, inte illa ;) till det blev det rött vin och även lite bubblande, gooott!
..och tv:n, som självklart inte kunde lysa med sin frånvaro, fick agera bio och visade da vinci koden, riktigt bra tyckte både älsklingen och jag! vi har hört lite från folk att den inte är så bra, att boken är så väldigt mycket bättre och sådär, och det går ju inte att komma ifrån, vet inte om jag varit med om att en film någonsin varit bättre än boken. men ja, vi gillade den hur som helst! =)

idag har jag, än så länge, inte gjort ett skit.. näsan snorar och jag känner egentligen inte för något särskilt. men som vanligt så är min kropp lite rastlös och jag tror nog att det blir en promenad om ett tag, ska bli mys. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback