första tentan avklarad

underbart! nu hoppas jag bara att det gick vägen.. tänk om jag får underkänt, uschi..! okej, det är "bara" att komplettera, men vem fan vill det när arbetet känns bra och när hela gruppen känner så?! aja, jag ska försöka att inte tänka på det mer just nu.. det visar sig hur det går.
hur som helst så har jag verkligen en underbar grupp, suveräna människor! folket i klassen verkar i stort vara ett härligt gäng, så det känns verkligen bra =)

alldeles snart ska jag och älsklingen åka till bettna. jag kände för att göra något och eftersom jag inte har nåt plugg innan onsdagen så passar det ju bra att ta en liten tripp. skönt att komma ifrån lite också. och passande nog är det planerat för utgång ikväll som vi hänger på, inte fel =)

så, ni får ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback