gott och blandat från ikea

det blev en hel del grejer handlade på ikea i förrgår, och det mesta var faktiskt sånt som vi behöver, inte illa! det är väldigt lätt annars att få ner både en, två och tjugo olika saker som egentligen inte behövs sådär jätte mycket.. men som kan vara bra-och-ha-ändå-saker ;-*
hur som helst så var det en kul kväll med en fartfylld resa både dit och hem, haha

ik

i morgon eller på fredag så bär det förhoppningsvis av igen, då med pappa och hans bil (som han har i jobbet) för att köpa de lite större grejerna.. sånt som inte får plats i en redan fullsmockad liten mazda =)

annars så var det en heldag i skolan igår, först träff med gruppen för att prata om vårat arbete och sedan seminarium på eftermiddagen. lite segt mot slutet men annars var det en kul dag med bra människor!
kvällen spenderades med älsklingen med bland annat biobesök med killarna och tösen från pirates på duken, najs värre!
..idag måste jag däremot traggla mig igenom lite av kurslitteraturen.. har försökt flera gånger förut men lagt ifrån mig den ena boken otaligt många gånger (den är rent ut sagt hemsk!), men ja, den här gången ska jag inte ge mig!
..håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback