jävla huvud!

huvudvärken går inte över! den verkligen envisas med mig och jag har verkligen INTE tid att dras med skiten! fy faen så frustrerande det är, frustrerande så att det nästan gör ont. kanske är det lite annat som gör ont också, annat som jag väntat på.. länge. får se hur det blir, vill inte ösa ur mig saken här.. än.. om någonsin. hur som helst så förbryllas jag över vad det är som gör att jag får sån här värk.. det känns inte riktigt som spänningshuvudvärk, det är aningens värre, men ändå så tror jag inte att det är migrän, har inte riktigt de symtomen. satan! och jag som måste till föreläsningen i morgon, det känns åtminstone som att jag borde.. men om jag känner mig så här i morgon bitti då, är det verkligen så klokt att traska iväg då? 
blä, blä, blä!

hur som helst så har dagen, förutom den ständiga värken, varit bra. träffade gruppen på förmiddagen och eftermiddagen och kvällen har jag spenderat i bettna med tjejerna för att fira finaste jenny. =)

nu borde jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback