muchos

det var ett tag sen ja..
men så äre.
helgen har varit fin. lite cykel o picknick och sådär, mys!
igår hade jag första introdagen på jobbet, kändes bra. men det är mycket att hålla reda på, men det lär väl sitta efter ett tag... förhoppningsvis! om de ens vill ha kvar mig där...
i morgon är det dags igen, och på torsdag också, 7-16.
idag har en ny kurs startat: pedagogik i individperspektiv.. blir nog bra.. men har inte ordnat med kurslitteraturen än, de hade inte skickat ut nån lista med vilka böcker jag skulle köpa, kasst! så nu lär jag hamna lite efter, men så äre.. och dessutom blir jag en tusenlapp fattigare, det är ju alltid roligt.. + att tommy ska ha böcker för lika mycket... blä!

jag är trött, jätte trött.. det märks säkert, noll engagemang typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback