trött, tröttare, tröttast?

pendlar mellan de där tre stegen känns det som.
blev väckt av att mobilen ringde i morse, typ tio över sju; kan du komma och jobba?
och visst, klockan åtta var jag på jobbet.
första gången som jag jobbade "på riktigt".. och dessutom på den sidan jag knappt vart på alls. men det gick bra, absolut! men massor att göra!
de ordinarie som jobbar kollar på en med en sorgsen min när man pratar med dem... de tycker att det är synd om oss som ska behöva jobba där. verkar väl bra?
aja, jag tycker hursomhelst att de som jobbar där värkar vara bra människor, och även om det är mycket arbete så känns det bra.. än så länge. men det tar ju ett tag att komma in i allt också... nästa helg ska jag jobba 13 timmar på en våning jag knappt satt min fot på, det kan bli intressant.

..nej nu måste jag sätta igång och skriva till seminariet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback