8-13 blev 8-21

ja, så funkar det på mitt jobb.. ibland.
så nu är jag rätt trött.. och imorgon är det föreläsning och sen träff med "gruppen".
men det blir nog bra =)
jag känner mig i alla fall rätt tillfreds.
på nåt vis och vänster.
jag tycker om att ha almanackan fullspäckad, precis som den är den här veckan, varje dag någonting.
..sen hur det blir i längden är ju en annan sak.
men ja, jag har inte tänkt att jobba så här mycket som jag gör nu framöver heller..

nu ska jag nog ta lite glass, fast det är sent och jag egentligen borde sova.
men glass är gott..

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Åh jaa, glass är verkligen gott! :) Det ska jag nog passa på att handla sen också, när jag ändå ska upp till apoteket och fylla på förådet med ipren, halstabletter, och nässpray! Wei, vad underbart det är att vara sjuk! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback