höst?

kallt är det.
redigt kallt till och med!
jag satt och frös mig igenom föreläsningen idag.
usch!
..och så lär det väl bli resten av terminen också.. och säkerligen en bra bit in på nästa med.
mdh verkar nämligen inte veta hur man gör för att få upp värmen i byggnaderna.
ungefär som på den gamla "goda" tiden på bcpw..

annars känns huvudet tungt.
det kan bero på vädret, det brukar bero på vädret.
..och så lite annat förstås.. men det orkar jag inte ens fundera på.
men jag har i alla fall läst lite idag, så det är bra!
bara en himla massa mer att läsa, vilket jag inte lär hinna de närmsta dagarna då det är fullbokad med jobb.
men nästa vecka, då jäklar!
eller nåt..
ja, ni riktigt hör hur upprymd jag är över pluggandet för stunden!
men det blir bättre, det vet jag..
frågan är bara när.

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Åååh, ja, BCPW´s härligt kyliga lokaler, det är väl nåt att längta tillbaka till det! Ehm! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback