kass på att uppdatera

..men det har sin förklaring.
49,30 timmar på jobbet förra veckan.
ja, det gör att jag inte direkt är sugen på att sätta mig framför datorn när jag kommer hem.
kramar mycket hellre på älsklingen.. eller sover.. typ..
sen att jag inte har så mycket att dela med mig av, när mina dagar mest handlar om att ta hand om mer eller mindre förvirrade människor, är ju också en bidragande orsak..

idag har jag i alla fall varit ledig, skönt!
jag och älsklingen har varit på stan några timmar.
käkade lunch på "kaka", det var mumsigt!
sedan gick vi och köpte några fiskar till akvariet. =)

image111
fick rosor av min älskling häromdagen. ^^

ikväll blir det nog att ta en öl eller så..
..och förmodligen glutta lite
twin peaks på projjen =)
imorgon är det dags för jobb igen, men har bara två pass kvar på semestervikariatet nu..

idag fyller maria 20 bast!
så i helgen blir det kalas, det lär bli toppen! =D

image110
mmm projje!

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för uppmuntran ^^,
vad sysslar du med nu för tiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback