the ark

en uppdatering är nog på sin plats..
sist jag skrev mådde jag skit och skulle iväg till jobbet, jag pallade fem timmar innan jag var tvungen att cykla hem och däcka i sängen.. välbehövligt! sen dess har jag varit sjuk, mått riktigt kasst faktiskt! men nu är det bättre, jag jobbade i torsdags och fredags i alla fall.

igår var det the ark på parken zoo, med maria, hennes syster med kompis och lovisa o josefina.
riktigt kul! =D
ark var underbara och sugarplum fairy, som var förband, var också riktigt bra!

några få bilder blev tagna (filmade desto mer), men så värst bra blev dom ju inte... vet inte om det berodde på ölen.. kanske?


Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej gumman! :) Hoppas att allt är bra med dig! Tänkte fråga om du fick mitt sms igår angående kräftskiva här på lördag? Jag skickade nämligen många sms samtidigt och mobilen krånglade, haha!
Ta hand om dig! Hälsa Tommy! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback