. . . . . .

gårdagen var bra, i alla fall största delen av den..
eftermiddagen spenderades först med bror, bästa bror =) vi var på tuna park och shoppade lite julklappar och sen åkte vi hem hit och käkade en sen lunch bestående av mackor "a la robin", alltså några med skagenröra och några med köttbullar och rödbetssallad, de senare åt jag inte av eftersom jag inte alls gillar rödbetssallad! samtidigt som vi käkade kollade vi på två extremt dåliga serier (eller vad det är?!) på mtv, att man kan få göra så dålig tv är faen märkligt!
senare delen av eftermiddagen och kvällen umgicks jag med lovisa och josefina, käkade korv med bröd och lite hembakta lussebullar.. det var mys!

idag är saker och ting upp och ner igen, efter nästan ett dygn som varit helt bra.. men så är det.

får se vad som händer ikväll, kan bli en öl eller två på stan eller bara en lugn hemmakväll.. vad det än blir så spelar det ingen större roll.

nu ska jag käka lite och läsa i en "vanlig" bok. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback