att älska eller inte älska

..det är frågan.
den här dagen har bara försvunnit, liksom vips så är den nästan slut.
men, men jag är trött.. alldeles för trött faktiskt, så jag längtar redan efter sängen.
imorgon är det kursstart för "behovsbedömning och utredningsmetodik", kan bli intressant!
..jag hoppas det i alla fall, svårt men intressant =)

jag vill ha kaffe, men jag drack det nyss..
..kanske är det ett försök för att bli pigg, eller så är jag helt enkelt bara sugen?
aja, min mage skulle nog inte uppskatta mer kaffe i alla fall, den är verkligen inte på topp, jäkla magkatarr.. =(

Kommentarer
Postat av: Hellen

åh.. ibland önskar jag att jag inte följt mitt hjärta.. då hade jagfå gått på trevlig föreläsning om utredningsmetodik imorgon en timma senare än nu när ja skall lyssna (tveksamt iofs) till hur man gör för att få ut statistik på datorn.. väldigt lockande.. eftersom jag never ever kommer utföra enkäter i min b eller c-uppsats..
;-)

hur e allt annars?
kram

Postat av: .Fiian

Att älska eller inte älska ÄR verkligen den stora frågan! =/

2007-12-05 @ 00:19:00
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback