kaffetåren

tisdag.. nej, det är ju onsdag, men jag får för mig att det är tisdag av någon anledning..
hursomhelst så sitter jag här med en kopp kaffe, smakar väldigt gott måste jag säga!
..hade tänkt vila lite eftersom jag är trött så jag knappt kan sitta upprätt, men jag körde på en kopp kaffe i stället, det kanske fungerar det också?
vem vet, inte jag..
jag har varit trött hela dagen, föreläsningen på förmiddagen var en pärs!
..jag trodde aldrig att den skulle ta slut och det är inte för att den på något sätt var tråkig eller så, eller att det var så mycket ord och begrepp, nej faktiskt inte, jag tror att det är för att jag är trött "på riktigt", att det är nåt som inte står rätt till.. men det kan vara vädret också, när det inte är nåt ljus ute så är det nog inte så märkligt att man blir trött, i alla fall inte jag, jag påverkas jätte mycket av vilket väder det är ute..

aja, nog snackat om det.. nog snackat överhuvudtaget tror jag!
..ska nog försöka mig på att läsa lite i någon bok som inte har något med skolan att göra, jag får passa på innan böckerna till kursen kommer! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Emma pemma! :D

Postat av: Hellen

ja! passa på! jag har en vanlig bok liggandes bredvid kursboken.. o längtar tills ONsdag! Då jag kan med gott samvete läsa den iaf ett dygn ;) innan uppsats läsande börjar..! =)
kram

2007-12-05 @ 19:15:55
URL: http://www.wonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback