pappa är hemlig

..ja, han är nere i köket och jag får absolut inte vistas där nere.
undrar vad han gör?!
ja, undrar... =)
lite kul är det med jul, det behövs så lite för att det ska bli mysigt och kännas bra..
..det är inte helt 100 här än och lär inte bli det helt heller eftersom robin och jenny inte kommer att vara med på julafton, men imorgon då tommy kommer så blir det nästan 100. =)

igår var jag i stan (nyköping) nästan hela dagen.. först blev det lite julklappsshopping med jenny och sen blev det mat- och alkoholinköp med pappa. jag var redigt slut i skallen efter den dagen med massor av folk precis överallt!
och idag har jag och mamma varit i flen för lite mer mat- och alkoholinköp.. blir ju så när de bor på skilda håll..
men underbart att vi ändå ska fira julen ihop =) är verkligen glad att de är vänner..

nej, jag uppdaterar mer senare.. kanske.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Låter ju riktigt spännande det där, undrar vad din far kokar ihop i köket ;)
Längtar efter er allihop, det ska bli riktigt skönt att komma hemifrån och träffa dig!
Älskar dig mest!
Puss!

2007-12-22 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback