pebercookies

..jepp, det blev minsann lite bak idag, att man kan vara så huslig?
äsch, det är jag ju faktiskt.. ibland.
fast degen var i och för sig köpt, så riktigt SÅ huslig är jag ju inte..
hursomhelst så blev det några stycken, alldeles för få förstås.. men jag är inte ens sugen så det spelar ingen roll.. men bra att ha o bjuda på.. lovisa har redan bokat in sig på några.. så ja, man behöver nog inte vara rädd för att de ska ligga o ruttna.. undrar om de är goda överhuvudtaget? borde nog smaka så ingen spyr eller nåt..

image174

Kommentarer
Postat av: Hellen

i´am imponerad!
själva tittade jag på ;) när mamma bakade lussekatter... hihi
inte alls lika husligt..
Men jag har skrivit upp mig på julens godisbakande.. =)
*alti något*
ha en bra vecka !!

Postat av: .Fiian

Åh så gott det ser ut! :) Baka pepparkakor borde jag också ge mig på minsann! Dock har jag ju faktiskt bakat lussebullar två gånger här i veckan, så jag får väl vara nöjd med det för ett tag frammåt! ;)

2007-12-09 @ 23:43:01
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback