sådärja

dagens föreläsning var seg, väldigt seg!
jag kände inte att den gav särskilt mycket.. tyvärr.
men, men så är det ju ibland och antagligen beror det mest på att jag är så jäkla trött av någon anledning..
..tror inte att jag sover så bra, ligger o spänner mig en jäkla massa, det känns i alla fall så när jag går upp på morgonen, har så jäkla ont i nacken och huvudet, inte så bra..

nu ska jag få i mig lite mat och sen vila tror jag, men en promenad vore också skönt.. men jag hinner nog med båda..

måste bara berätta om mitt försök till att grädda pannkakor igår, det blev vitsigt nog pannkaka av alltihop.. det gick åt skogen med andra ord.. eller inte riktigt, men jag fick slänga en tredjedel av pankakorna för att de brände fast eller gick sönder när jag vände på dom.. dessutom blev de pannkakor som faktiskt blev klara alldeles vita och jätte flottiga.. usch! tur att det inte är jag som ska äta dom ;)
..det mest positiva med hela pannkaksgräddandet var väl att jag faktiskt läste lite i kurslitteraturen samtidigt, väldigt duktigt av mig, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback