skvaaal

vi byter vatten i akvariet, det skvalar rätt rejält kan jag tala om.. och i takt med det så skvalar jag på toaletten..
..ja, jag har gått på toa 2 gånger den senaste halvtimmen.. men ja, så är det.. lär väl hinna gå en gång till innan akvariet är fyllt..

idag har det blivit en promenad i det gråa vädret, men det var skönt att komma ut lite, oavsett..
alldeles nyss så bakade jag ut en saffransdeg, så ja, jag är huslig även idag.. och tvättas ska det göras innan den här dagen är slut så det finns visst ingen hejd på husligheten..
hursomhelst så luktar det rikigt gott här =)

snart är det dags att sätta in de första bullarna i ugnen och sen återstår det roliga med att pensla dem och ha på socker.. men, men det blir ju (förhoppningsvis) riktigt gott sen, lagom till kaffesuget kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback